Struktura urzędu

Parter budynku

  • pokój nr 1 - Urząd Stanu Cywilnego, Kadry
  • pokój nr 2 - Stanowiska ds. opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz podatku od towarów i usług
  • pokój nr 3 - Stanowisko ds. ewidencji ludności, dowodów osobistych, ewidencji działalności gospodarczej Stanowisko ds. obsługi rady Gminy oraz promocji Gminy
  • pokój nr 4 - Stanowisko ds. ochrony środowiska i gospodarki odpadami
  • pokój nr 5 - Stanowiska ds. podatków
  • pokój nr 6 - Kasa
  • pokój nr 7 - Stanowisko ds. informatyki i ochrony

Półpiętro budynku

  • pokój nr 8 - Inwestycje wodno-kanalizacyjne
  • pokój nr 9 - Stanowisko ds. oświaty i sportu
  • pokój nr 10 - Stanowisko ds. gospodarki gruntami i geodezji
  • pokój nr 11 - Stanowisko ds. obronnych i reagowania kryzysowego

Pierwsze piętro budynku

  • pokój nr 12 - Sekretarz Gminy
  • pokój nr 13 - Sala narad/ sala ślubów
  • pokój nr 14 - Stanowisko ds. rolnictwa i gospodarki zasobami gminy
  • pokój nr 15 - Sekretariat
  • pokój nr 16 - Wójt Gminy
  • pokój nr 17 - Skarbnik
  • pokój nr 18 - Referat finansowy: Stanowisko ds. płacowych, Stanowisko ds. egzekucji niepodatkowych, należności budżetowych oraz ewidencji środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych i materiałów, Stanowisko ds. księgowości budżetowej, Stanowisko ds. dochodów budżetowych i sprawozdawczości budżetu gminy, Stanowisko ds. wymiaru opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, Stanowisko ds. księgowości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi, podatku od towarów i usług
  • pokój nr 19 - Kancelaria tajna

Drugie piętro budynku

  • pokój nr 20 - Stanowisko ds. planowania przestrzennego
  • pokój nr 21 - Stanowisko ds. zamówień publicznych i inwestycji
  • pokój nr 23 - Stanowisko ds. pozyskiwania środków zewnętrznych, Stanowisko ds. współpracy z organizacjami pozarządowymi, Ekodoradca
do góry